Balenciaga zacznie przyjmować płatności za pomocą zasobów cyfrowych w Stanach Zjednoczonych, w tym zarówno w sklepach fizycznych, jak i na swojej stronie internetowej. Luksusowa marka dołącza do Gucci w przyjmowaniu płatności za pomocą zasobów cyfrowych, które na razie ograniczają się tylko do bitcoinów i Ethereum.

23 maja odbyła się prezentacja nowej kolekcji odzieży renomowanej luksusowej marki Balenciaga. Z tej okazji Balenciaga zorganizowała paradę na nowojorskiej giełdzie , prezentując swoje najbardziej „modne” ubrania na lato, w tym współpracę z marką Adidas. Teraz ważne, co moda ma wspólnego z kryptowalutami, poza NFT, gdyż Balenciaga skorzystał z okazji, by dokonać rewelacji .
Podczas inauguracji Balenciaga ujawniła, że zaczną akceptować płatności kryptowalutami zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i na swojej stronie internetowej . Firma skorzystała z parady w miejscu tak kultowym jak Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych, aby dokonać rewelacji tego kalibru. Powód, dla którego marka podjęła tę decyzję, nie jest znany, ale wszystko wskazuje na to, że jest to spowodowane prośbą kupujących.
Balenciaga zacznie od przyjmowania kryptowaluty w swoich sklepach w Stanach Zjednoczonych , w tym tak kultowych, jak ten na Madison Avenue w Nowym Jorku i Rodeo Drive w Beverly Hills , a także na swojej stronie internetowej , wyłącznie dla amerykańskich kupujących. Firma wciąż zastanawia się, z którego dostawcy rozwiązań płatniczych skorzystać, ale zaczną od akceptowania bitcoinów (BTC) i Ethereum (ETH) . Balenciaga potwierdziła również, że w przyszłości zostaną dodane nowe aktywa w celu realizacji płatności, a także ekspansja na nowe terytoria .
Jednym z najczęściej powtarzanych pytań po objawieniu było to, jak marka poradzi sobie ze zmiennością aktywów. Balenciaga stwierdziła, że podjęli decyzję o dodaniu zasobów cyfrowych na dłuższą metę i że ta zmienność lub fluktuacja nie jest dla nich czymś nowym. Marka zaczęła akceptować zasoby cyfrowe w naprawdę krytycznym momencie dla branży, kiedy BTC kosztuje mniej niż 30 000 USD.
Balenciaga dołącza do Gucci jako dwie z pierwszych flagowych luksusowych marek akceptujących kryptowaluty jako metodę płatności . Na początku tego miesiąca włoska firma ujawniła, że zacznie przyjmować płatności kryptowalutami w niektórych swoich amerykańskich sklepach. Oczekuje się, że w przyszłości liczba sklepów wzrośnie, aby objąć wszystkie sklepy w Stanach Zjednoczonych. Kolejną luksusową marką, która zaczęła akceptować kryptowaluty, jest Off-Whit, która akceptuje płatności w swoich sklepach w Paryżu, Londynie i Mediolanie.
Czytaj dalej o kolekcji NFT wprowadzonej przez Pradę i Adidasa, może Cię zainteresować.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz