W ciągu nieco ponad roku Crypto.com zmieniło się z miliona użytkowników do ponad 5 milionów . Osiągnięciu temu towarzyszyło rozczarowanie, ponieważ marże do obstawiania nagród w walucie rodzimej CRO zostały zmniejszone.
14 października Crypto.com ogłosił, że jego platforma ma już ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników . To niemały krok milowy, gdyż giełda, promotor kart Visa, odnotowała w minionym roku nadmierny wzrost liczby użytkowników .
Historia Crypto.com
Crypto.com narodziło się w maju 2017 roku z rąk obecnego CEO Krisa Marszałka . W tym czasie projekt był znany jako „Monaco” , odbyło się ICO, w ramach którego zebrano około 26,7 miliona dolarów ze sprzedaży 9 476 400 tokenów MCO . Aktywa oferowane w ICO stanowiły 30% ogółu dostępnych w tamtym czasie, kolejne 25% pozostało w rękach założycieli projektu, 10% trafiło w ręce samej firmy, 5% majątku z nich zostało przekazanych doradcom deweloperskim, a pozostałe 30% stanowiły rezerwy tokenów. Łącznie 31 587 682 MCO reprezentowało całkowitą liczbę tokenów wyemitowanych w tym czasie .
W ciągu roku 2018 Monako udało się do tej pory zdobyć nazwę Crypto.com i tak ją znamy dzisiaj . W tym czasie dokonano również całkowitej zmiany marki, przechodząc z tokena Monaco (MCO) na obecną Crypto Coin (CRO) .
We wrześniu 2019 roku firma świętowała osiągnięcie pierwszego miliona użytkowników . Nie wiedzieli, że najlepsze ma dopiero nadejść, ponieważ za niespełna rok, lipiec 2020 roku, firma po raz kolejny świętowała dotarcie do trzech milionów użytkowników . Teraz, zaledwie trzy miesiące później, Crypto.com ma na swojej platformie ponad 5 milionów użytkowników .
W oświadczeniu samego Marszałka trwają już prace nad nowymi projektami na nadchodzący 2021 rok . Głównym celem jest dalsze zwiększanie liczby użytkowników platformy w „agresywny” sposób i do końca 2021 roku udało im się przekroczyć 15 milionów użytkowników .
Po osiągnięciu 5 milionów nagrody są zmniejszane o 70%
Dotarcie do 5 milionów użytkowników to spore osiągnięcie dla Crypto.com, ale wydaje się, że bardziej niż nagradzanie lojalności użytkowników, wolą ich ukarać. Wiadomość o 5 milionach użytkowników została opublikowana natychmiast po ogłoszeniu, że nagrody za obstawianie rodzimej waluty platformy w CRO zostaną zmniejszone .
Ta redukcja dotyczy użytkowników z ponad 5000 CRO (690 USD) postawionych w sieci w okresie ponad 180 dni . Przy tych kwotach wcześniej można było uzyskać 20% rocznego zwrotu, jednak świadczenia te zostały zmniejszone o 70%, spadając do 6% rocznie .
Wielu użytkowników było skonsternowanych tym wydarzeniem, zarzucając Crypto.com, że wydaje się, że za każdym razem, gdy osiągają osiągnięcie, decydują się na ograniczenie udogodnień użytkowników .
I żeby to uczcić, zrujnujesz stopy procentowe, fajnie. Nie mogę się doczekać 50 milionów użytkowników na ładne 0,1% apy.
– Jymbaloo (@Jymbaloo) 14 października 2020 r
Za każdym razem, gdy @cryptocom osiąga osiągnięcie, zmniejszają limity zarabiania o ogromny%. Wydaje się, że to ich model. @BlockFi było wielokrotnie promowane przez @APompliano, myślę, że przeniosę się tam na chwilę i zobaczę, jak traktują swoich klientów. https://t.co/kMKfzMSMZw
– LtcFanboy (@FanboyLtc) 14 października 2020
wszyscy jesteście winni wyjaśnienie wszystkim, dlaczego stopa obstawiania wzrosła z 18% do 6%. Zrozumiałe jest, że w końcu „impreza” się skończy, że tak powiem. Ale to * jest * ostra kropla. Nie będę płakać za dużo rozlanej fasoli, ponieważ jak zawsze zdaję sobie sprawę z zagrożeń, ale>
– Aya Shameimaru 射 命 丸 文 (@asyameimaru) 14 października 2020 r
Niezwykły wzrost Crypto.com jest w dużej mierze spowodowany agresywnymi kampaniami reklamowymi . Marketing jest istotną częścią dla firm i czerpią z niego wielkie inwestycje . Nie idąc dalej, kilka miesięcy temu około 2 mln dolarów zainwestowano w kampanię, w której około 25 000 użytkowników mogło kupić BTC za połowę ceny. Kampanii towarzyszyło wydarzenie na Twitterze, podczas którego rozdano około 120 000 dolarów w postaci „prezentów” .
Wielu użytkowników uważa, że agresywny marketing wpływa na marże giełdy . Dlatego starają się ograniczyć inne strony, takie jak system nagród lub ich promocje.
Sam Marszałek zdaje sobie sprawę, że jego strategia przyciągania nowych użytkowników jest bardzo agresywna i wypowiadał się na ten temat. Celem tych promocji jest przyciągnięcie nowych użytkowników, ponieważ teraz, gdy mają już bazę użytkowników do uwzględnienia, te nowe promocje będą zrównoważone .
5 mln użytkowników
W ciągu ostatnich 12 miesięcy urosliśmy 5x.
Zdjęcia do kolejnych 3x w przyszłym roku.
Rozmiar zespołu wynosi teraz 600+.Pracujemy nad zrównoważeniem wysokiego wzrostu i osiągania rentowności, stąd niedawne ograniczenia zachęt, aby był on trwały. https://t.co/hQcizHNsd6
– Kris | Crypto.com (@Kris_HK) 14 października 2020 r
Czytaj dalej o tym, jak użytkownicy Crypto.com byli w stanie sprzedać ETH po wygórowanej cenie z powodu awarii, możesz być zainteresowany.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz