Gucci zarejestrował pięć nowych zgłoszeń znaków towarowych dla swojej nazwy i logo w dziedzinach związanych z łańcuchem blokowym i Web3. Niektóre pola wniosków to transakcje NFT, usługi wymiany i towary wirtualne, takie jak odzież lub nieruchomości.
GUCCI złożyło 5 wniosków o znak towarowy dla swojej nazwy i logo wskazujących plany dla
Nośniki obsługiwane przez NFT
Pośrednictwo kryptograficzne, giełda, usługi giełdowe
Wirtualna odzież, pojazdy, nieruchomości, pokazy mody i waluta#NFT #Metaverse #Web3 #Kryptowaluta #Fintech pic.twitter.com/HJVVl127qb— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) 21 czerwca 2022 r.
Gucci jest jedną z najbardziej znanych marek na całym świecie dzięki luksusowej odzieży i wysokiej kulturze, która ubiera najbardziej wykwintną publiczność od 1921 roku. Doświadczenie sprawiło, że marka zdominowała tradycyjne rynki i wie, jak skoncentrować swoje produkty na bardzo specyficznej klienteli i wierny, ale teraz wydaje się, że Gucci przygotowuje się do ekspansji na nowe rynki . Te nowe granice to nic innego jak handel cyfrowy i zanurzenie w łańcuch blokowy ekosystem włoskiej marki, inicjatywa, która dojrzewa od początku roku do dziś.
W lutym tego roku Gucci postawił pierwsze kroki w kierunku łańcucha blokowego, zaczynając od metawersu. Marka nabyła kilka działek w The Sandbox w celu stworzenia cyfrowej witryny sklepowej, w której mogłaby sprzedawać rendery swojej odzieży jako NFT. W maju ubiegłego roku Gucci ogłosił również, że zacznie przyjmować płatności kryptowalutami w swoich głównych sklepach, co weszło w życie na początku czerwca. Teraz wydaje się, że marka pociąga za sznurki na przyszłość.
16 czerwca firma Gucci złożyła 5 wniosków o znak towarowy dla swojej nazwy i logo w dziedzinach związanych z NFT, metaverse i Web3 . Wnioski byłyby skoncentrowane na następujących polach:
- Media i usługi obsługiwane przez tokeny niefugable (NFT)
- Usługi maklerskie, giełdowe i rynkowe dla aktywów kryptowalutowych i cyfrowych .
- Wirtualna odzież , pojazdy, nieruchomości , pokazy mody i waluta w metaverse i innych platformach.
Intencje Gucci są jasne, marka widzi przyszłość mody w metawszechświecie, używając NFT i Web3 do wyrażania „sztuki cyfrowej” . Ogólnie rzecz biorąc, duże marki rejestrują ten rodzaj patentu, aby uniemożliwić innym zainteresowanym korzystanie z ich logo i nazw w celu wykorzystania nowej technologii lub obszaru. Gucci może nie zdąży skorzystać z tych patentów, ale wszystko wskazuje na to, że zobaczymy nowe wieści z amrca związane z łańcuchem blokowym.
Przeczytaj więcej o tym, dlaczego eBay nabywa platformę programistyczną KnownOrigin NFT, może Cię to zainteresować.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz