Gucci rozszerzył cyfrowe opcje płatności oferowane przez firmę, w tym ApeCoin jako nową opcję. Do tej pory marka akceptowała bitcoin, bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin i wiele innych aktywów, w tym stablecoiny.
Teraz akceptując płatności @ApeCoin za pośrednictwem @BitPay, wybrane butiki Gucci w USA rozszerzają gamę kryptowalut dostępnych do zakupów w sklepach, co jest kolejnym krokiem w eksploracji Web3 przez House.
— gucci (@gucci) 2 sierpnia 2022
2 sierpnia markowa marka odzieżowa Gucci ogłosiła, że zwiększa liczbę zasobów cyfrowych, które akceptują jako formę płatności . Gucci zaczął akceptować płatności za aktywami cyfrowymi w wybranych sklepach w USA pod koniec maja, a zaledwie kilka miesięcy później już rozszerza swoją ofertę. Liczba sklepów akceptujących aktywa już się rozprzestrzeniła, oczekuje się, że do końca lata wszystkie sklepy w Ameryce Północnej zaakceptują kryptowaluty jako metodę płatności.
Zgodnie z postem marki na Twitterze, obecnie użytkownicy z USA mogą już płacić ApeCoinem za pośrednictwem BitPay w wybranych sklepach. ApeCoin (APE) jest aktywem powiązanym z kolekcją NFT Bored Ape Yacht Club, prawdopodobnie natywnym tokenem tego samego protokołu. Kolekcja została opracowana przez Yuga Labs, podobnie jak samo APE.
Apecoin dołącza do bitcoin, bitcoin Cash, Ethereum, Wrapped bitcoin, Litecoin, Dogecoin, Shuba i 5 stabilna kryptowalutas , jako aktywa cyfrowe akceptowane przez butiki Gucci w Stanach Zjednoczonych. Sama firma uznała, że zamierza zapewnić jak najwięcej opcji związanych z obszarem aktywów cyfrowych. Firma szukałaby kolejnych inicjatyw Web3, które nie ograniczają się tylko do płatności za pomocą zasobów cyfrowych, w przeszłości marka już zaskakiwała swoich użytkowników swoim wejściem do metawersu.
Oczekuje się, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy usługi Web3 firmy będą się rozwijać i docierać do coraz większej liczby terytoriów. Jedną z najbardziej oczekiwanych przez społeczność zapowiedzi jest rozszerzenie płatności kryptowalutami do formatu online. W tej chwili można płacić aktywami cyfrowymi tylko w sklepach fizycznych, co ogranicza możliwości zakupów niektórych potencjalnych klientów, którzy wolą robić zakupy w domu. Oczekuje się, że ten format pojawi się na stronie Gucci przed końcem roku .
Czytaj dalej o tym, jak Tiffany sprzedała swoje 250 NFT w ciągu kilku minut, zarabiając 12,5 miliona dolarów, może cię to zainteresować.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz