Liga Santander, najwyższa kategoria zawodowej piłki nożnej w Hiszpanii, została powiązana z sektorem technologii kryptowaluty i blockchain i będzie miała swój własny symbol, po nawiązaniu współpracy z GCOX, azjatyckim domem wymiany aktywów. Informacje te zostały ujawnione 20 sierpnia ubiegłego roku na oficjalnej stronie internetowej pierwszej dywizji Hiszpanii, a także na portalach społecznościowych.
W ten sposób giełda aktywów GCOX, specjalizująca się w wydawaniu spersonalizowanych żetonów dla gwiazd i marek, staje się “pierwszym oficjalnym partnerem LaLigi w sektorze kryptowaluty i blockchain lub chain blocks”, mówili w komunikacie prasowym.
Mamy przyjemność ogłosić partnerstwo GCOX i @LaLigi! Teraz, gdy konferencja medialna jest pełna emocji i aktywności!
Z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesiemy
#GCOX #GCOXgiełda #GCOXxLaliga pic.twitter.com/rbAkh15Jul.
– GCOX (@GCOX_Official) 20 sierpnia 2019 r.
W oparciu o partnerstwo w Singapurze, które obejmuje rynki azjatyckie i Bliskiego Wschodu, hiszpańska marka LaLiga będzie miała swój własny symbol i będzie oferować ekskluzywne produkty, turystykę piłkarską, interakcje społeczne i inne usługi dla kibiców i społeczności globalnej, przybliżając kibiców azjatyckich do sportu i drużyn w Hiszpanii.
Ci, którzy posiadają aktywa LaLigi “będą mogli uczestniczyć w szkoleniach organizowanych w Hiszpanii, a także w wydarzeniach organizowanych przez LaLigę na kontynencie azjatyckim, dostępie VIP-ów do meczów LaLigi, wydarzeniach mających na celu spotkanie z ambasadorami LaLigi oraz ekskluzywnych “doświadczeniach, których nie można kupić za pieniądze”.
Iván Codina, dyrektor LaLigi ds. Azji Południowo-Wschodniej, Japonii, Korei Południowej i Australii, wyraził następujące wrażenia:
“To partnerstwo jest ogromnym krokiem naprzód dla naszej strategii w Azji. Chcemy rozszerzyć długoterminowy plan, który nie tylko pozwala marce LaLiga rozwijać się na tym rynku, ale także sprzyja rozwojowi sportu narodowego i oferuje przestrzenie, w których kibice mogą poznać pasję, która otacza konkurencję.
Codina dodała, że GCOX jest najlepszym partnerem, jakiego LaLiga mogła mieć w swoich planach rozwoju w Azji i na Bliskim Wschodzie i podkreśliła pracę tej zmiany kryptowalut na rzecz wprowadzenia żetonów dla profesjonalnych sportowców wysokiego szczebla: “Relacje i doświadczenie tej firmy wraz z wprowadzeniem żetonów dla sportowców wysokiego szczebla, takich jak Manny Pacquiao, Michael Owen i Caroline Wozniacki, są gwarancją solidnego partnerstwa i przyszłych projektów współpracy”, powiedział.
Sir Dr Jeffrey Lin, dyrektor generalny GCOX, powiedział: “Z przyjemnością ogłaszamy nasze stowarzyszenie z takimi światowymi konkursami jak LaLiga. Lin dodał: “Ta umowa pozwoli nam zaoferować możliwości dla konkretnych grup klientów, a także przyciągnąć nowych klientów i kibiców piłkarskich, którzy będą mogli doświadczyć całej istoty LaLigi.
Piłka nożna, aktywa i łańcuch blokowy
Real Madrid Club de Fútbol współpracuje z platformą specjalizującą się w aktywach kolekcjonerskich, Fantastec SWAP. Zdjęcie Ronny’ego K w Pixabay.
Wśród innych podejść do świata piłki nożnej z sektorem blokady technologicznej i aktywów, wyróżnia się również w Hiszpanii związek Real Madrid Football Club z Fantastec SWAP w połowie kwietnia,
platforma blokowa specjalizująca się w gromadzeniu zasobów graficznych.
W ramach sojuszu obu organizacji “użytkownicy będą teraz mogli bezpiecznie zbierać i sprzedawać zweryfikowane autentyczne przedmioty kolekcjonerskie, takie jak autografy graczy i ekskluzywne treści wideo”.
Fantastec SWAP podpisał również umowy partnerskie z innymi światowej klasy profesjonalnymi drużynami piłkarskimi, takimi jak niemiecki Borussia Dortmund i angielski klub piłkarski Arsenal.
Everton Football Club współpracował z platformą inwestycyjną eToro dla wielu aktywów. Zdjęcie Ronny’ego K w Pixabay. Z
drugiej strony eToro, globalna, wielozakładowa platforma inwestycyjna, w tym Bitcoin’s, Ethereum’s i Litecoin’s Kryptowaluty, połączyła się na początku sierpnia z Everton Football Club of the Premier League.
Ponadto eToro sponsoruje również inne angielskie drużyny, takie jak Crystal Palace FC, Leicester City FC, Southampton FC, Tottenham Hotspur FC i Aston Villa FC, dzięki czemu wraz z Adidasem jest “najbardziej płodnym sponsorem klubu Premier League”.
Znakomity obraz Reimund Bertrams / pixabay.com
Dodaj komentarz