Narodowa Liga Piłki Nożnej (NFL) tymczasowo zabroniła swoim drużynom sponsorowania związanego z kryptowalutami . Ta decyzja została podjęta w celu ostrożnej oceny wpływu, jaki reklama kryptowalut może mieć na ligę i jej odbiorców.

Wczoraj wyszła na jaw wiadomość, że National Football League (NFL) postanowiła podjąć działania przeciwko akcjom reklamowym z udziałem kryptowaluty. Liga tymczasowo zabroniła swoim drużynom sponsorowania firm z firmami zajmującymi się handlem kryptowalutami . Inne z nałożonych zakazów dotyczą NFT, zespoły nie będą też mogły sprzedawać tego typu aktywów.
NFL postanowił tymczasowo nałożyć te ograniczenia, aby ocenić stan i wpływ aktywów na konkurencję. Dzięki nowym środkom zespoły będą mogły zawierać umowy z firmami związanymi z zasobami cyfrowymi, ale nie skupiającymi swojej działalności na handlu . Zespoły nie będą też mogły reklamować pierwszych ofert monet ( ICO ) czy innych rodzajów sprzedaży kryptowaluty.
Obowiązują umowy ze spółkami, których główna działalność koncentruje się na doradztwie inwestycyjnym lub zarządzaniu funduszami w odniesieniu do kryptowaluty . W tym przypadku reklama musi być skoncentrowana na promowaniu własnej marki korporacyjnej firmy, a nie jej działalności.
Jeśli chodzi o NFT, liga zdecydowanie zabrania ich sprzedaży lub promocji przez jakąkolwiek drużynę . NFL posiada własny system przedmiotów kolekcjonerskich, fizycznych i cyfrowych, z którymi NFT mogłyby konkurować ze względu na osiągane przez nie wysokie wartości.
NFL ma w sumie 32 drużyny podzielone na dwie konferencje, Narodową Konferencję Futbolu (NFC) i Konferencję Futbolu Amerykańskiego (AFC), i był to pierwszy amerykański konkurs, który rozprawił się ze sponsorowaniem związanym z szyfrowaniem. Inne ligi, takie jak National Basketball League (NBA), dały swoim zespołom wolną rękę w prowadzeniu wszelkiego rodzaju sponsoringu.
Decyzja NFL została oparta przede wszystkim na fakcie, że istnieje już wiele indywidualnych poparcia dla firm kryptograficznych przez graczy ligowych . Najbardziej widocznym przykładem jest Tom Brady , mistrz Super Bowl, który założył własną firmę NFT i podpisał umowę z giełdą FTX.
Czytaj dalej o nowym systemie FTX, który pozwala na tworzenie NFT z jego platformy, może Cię zainteresować.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz