Ripple w końcu wniósł pozew przeciwko YouTube LLC. Wynika to z oszustw graficznych związanych z Ripple i Bradem Garlinghouseem, które zalewają twoją platformę i nie są podejmowane żadne działania.

21 kwietnia Ripple Labs i jej dyrektor generalny Brad Garlinghouse złożyli pozew w sądzie w północnej dzielnicy Karoliny przeciwko YouTube LLC. Za pomocą tych środków Ripple dąży do zmiany zachowania YouTube i całej branży w kierunku bardziej odpowiedzialnego zachowania .
Pozew wraz z oświadczeniem Ripple Labs przedstawia następujące urazy wobec platformy .
- Naruszenie praw do reklamy na mocy prawa Kalifornii i prawa powszechnego
- Naruszenie kalifornijskiego nieuczciwego prawa konkurencji
- Naruszenia prawa Lanham za naruszenie znaku towarowego
Ponadto Ripple Labs twierdzi, że z powodu nieskuteczności YouTube w zakresie postępowania / oszustwa, które wyrządza zarówno jej pisklętom platformę, jak i ustawom federalnym, nieodwracalne szkody zostały wyrządzone jej wizerunkowi i reputacji i oznacza zarówno Ripple, jak i Brada Garlinghouse .
To oszustwo lub oszustwo opiera się na tak zwanym ataku typu „phishing” . Oszuści wysyłają e-maile ze złośliwymi linkami / plikami, aby pobrać dane uwierzytelniające twórców treści z platformy , zwykle związane z kryptowaluty. Oszuści prowadzą transmisje na żywo, podczas których można zobaczyć stare konferencje Ripple lub sam Garlinghouse, były przypadki na żywo, które trwały godziny. Te transmisje są znane jako „XRP 1 Giveaway”, ponieważ chcemy sugerować, że jeśli wyślemy kwotę, ogólnie między 5000 XRP a 1 000 000 XRP, otrzymamy pięciokrotnie w ciągu kilku minut konto Oczywiście nie otrzymano ani nie wysłano salda zwrotu, ani więcej.
Z drugiej strony pozew twierdzi, że YouTube korzysta z tych nielegalnych praktyk . Wynika to z wprowadzanych przez nich reklam , tak zwanych „reklam odkrywczych” . Te reklamy „zostały zaprojektowane przez YouTube tak, aby wyświetlały się u góry strony wyników wraz z bezpłatnymi wynikami wyszukiwania”.
Ripple przyjmuje do wiadomości 305 procesów przeciwko konkretnym twórcom treści, którzy podszyli się pod Garlinghouse, wykonując te oszustwa. Twierdzą także, że złożyli 49 wniosków o zwolnienie na YouTube .
Sam Garlinghouse skarżył się, że YouTube wygenerował w ubiegłym roku 15 000 000 000 USD przychodów z reklam. Ale nie byli w stanie zareagować na takie praktyki, które coraz częściej występują na ich platformach.
Pozew domaga się odszkodowania zarówno od Ripple Labs, jak i Brada Garlinghouse za szkody, które zostały już nieodwracalne. Ilość tych procesów nie została określona.
Dodaj komentarz