Sieć kawiarni Starbucks miałaby pracować nad programem lojalnościowym opartym na Web3, aby przyciągnąć nowych klientów. Uczestnicy tego nowego systemu otrzymają nagrody, takie jak NFT i ekskluzywne doświadczenia.

3 sierpnia, tymczasowy dyrektor generalny Starbucks, Howard Schultz , przeprowadził telekonferencję, podczas której przedstawiono niektóre pomysły na trzeci kwartał fiskalny 2022. Podczas spotkania, co Schultz określił jako nową inicjatywę, została przedstawiona „ cyfrowa ” internetowa3 .
Prezes był powściągliwy w stosunku do swoich wypowiedzi, ale stwierdził, że inicjatywa ta będzie koncentrować się na nowym systemie lojalnościowym, opartym na Web3 . System ten zostałby wdrożony w modelu zaangażowania Starbucks Rewards , który działa od 2009 roku poprzez aplikację mobilną firmy.
System ma prostą obsługę, użytkownicy kupujący produkty Starbucks otrzymują kod, który wymienia się na walutę, gwiazdki Starbucks . Monety te można wykorzystać do odblokowania różnych nagród w aplikacji. Dzięki nowej inicjatywie cyfrowej ta lista nagród obejmowałaby cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie marki Starbucks , czyli NFT.
Celem Starbucks w ramach tej nowej inicjatywy cyfrowej jest przyciągnięcie nowych i młodych klientów . Trendy cyfrowe są zwykle nasycone młodszą publicznością, którą firma uznała za priorytet dla swojego modelu biznesowego. Zamierza również zachować tę publiczność, co zwykle działa z systemem nagród za konsumpcję. Firma szacuje, że nowy system zwiększy liczbę klientów w największych sklepach detalicznych .
« Nie chcemy być w biznesie, w którym nasza baza klientów się starzeje i mamy mniej adekwatną sytuację z młodymi ludźmi. […] Nigdy w naszej historii nie było to bardziej istotne niż teraz dla Pokolenia Z ” – powiedział podczas spotkania sam Schultz.
To, co zostało powiedziane podczas rozmowy o zarobkach, było tylko zapowiedzią tego, co Starbucks zamierza dostarczyć w trzecim kwartale. Pełne ujawnienie nastąpi podczas Dnia Inwestora 13 września .
Po ujawnieniu przez Starbucksa Web3, niektórzy już zaczęli się poruszać, aby spróbować zarobić na tej sprawie. Użytkownik Twittera BitBoyJay twierdził, że nabył tytuły wszystkich popularnych napojów z nazw domen sieci ETH. Dzięki temu ruchowi Starbucks musiałby kupić te domeny od użytkownika, na wypadek, gdyby chciał z nich korzystać.
Przeczytaj więcej o tym, jak akcje MicroStrategy wzrosły o 10% w handlu Michaela Saylora, może Cię to zainteresować.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz