Platforma UNLSHD opracowana w oparciu o technologię łańcucha blokowego została uruchomiona dla agencji reklamowych i marketingowych, jak donosi 12 października Professionals Today.
Według publikacji innowacyjna platforma blockchain UNLSHD ( Unleashed ) została stworzona przez weteranów branży i będzie wspierać agencje reklamowe i marketingowe.
Projekt łańcucha blokowego został stworzony przez Toma Eslingera , byłego globalnego dyrektora kreatywnego Saatchi & Saatchi oraz Glen Cameron , doradcę ds. Komunikacji strategicznej i konsultanta wielu liderów branży na całym świecie.
Projekt łańcucha blokowego został stworzony przez dwóch weteranów branży reklamowej. Zdjęcie: PhotoMix-Company.
Ponadto w artykule podkreślają, że platforma „zaczęła działać i są dumni z tego, że po raz pierwszy wypuszczają na świat inny świat: pierwszą IVO na świecie; kupon na zakup kryptowaluty , KIBBL, który jest ważny do działania w ramach platformy i aplikacji ”.
Wyjaśniają również, że „UNLSHD, oparty na łańcuchu blokowym, skutecznie oszczędza czas, koszty, pieniądze, energię i zdrowie psychiczne, a wszystko to zintegrowane z aplikacją mobilną i komputerową, która pozwala klientowi monitorować rozwój projektu . Platforma eliminuje potrzebę posiadania wielu menedżerów kont, kosztów powielania, niekończących się połączeń podczas masowych konferencji, ścigania klientów i utraty danych ”- mówią.
Dzięki temu systemowi agencje reklamowe i marketingowe mogą również sprawdzać depozyty gwarancyjne, uzgadniać dzienne stawki uczestników i weryfikować cały proces, jak opublikowano.
Dzięki temu nowemu systemowi łańcucha blokowego możesz sprawdzić stawki dzienne wszystkich uczestników. Zdjęcie: geralt.
Źródło wskazuje, że założyli „ centra pracy na całym świecie , z pracownikami i współpracownikami w Sydney i Wellington, Mediolanie, Londynie, Barcelonie, Nowym Jorku i Tallinie”.
„UNLSHD została założona w Estonii , ze względu na wyjątkowo innowacyjne środowisko cyfrowe tego kraju. Estońska organizacja zachęca innych do rozważenia możliwości obcowania z tętniącą życiem społecznością, myśli i postawy „mogę to zrobić” z Tallina ”- podkreślają.
To nie byłby pierwszy przypadek zastosowania technologii łańcucha blokowego do reklamy i marketingu, duże firmy takie jak PepsiCo, McDonald's, Nestlé i Virgin Media już ją przetestowały i uzyskały pozytywne wyniki.
Skrzynia PepsiCo
W maju ogłoszono, że druga co do wielkości firma żywności i napojów na świecie, PepsiCo Inc. , wzięła udział w teście technologicznym łańcucha blokowego reklamy programowej, w którym odnotowano 28% wzrost wydajności procesu.
Za pośrednictwem swojego konta na Twitterze globalna agencja usług medialnych i marketingowych stwierdziła, że PepsiCo przetestowało inteligentne kontrakty w ramach „Project Proton”, prototypu, który został stworzony przy użyciu platformy łańcuch blokowy Zilliqa, w ramach sojuszu programistycznego łańcuch blokowy promowany przez Mindshare.
PepsiCo odnotowało 28% wzrost efektywności procesu reklamowo-marketingowego z wykorzystaniem technologii łańcucha blokowego. Zdjęcie: PixArc
Sprawa McDonald's, Nestlé i Virgin Media
W lipcu ogłoszono, że Nestlé, McDonald's i Virgin Media będą pierwszymi markami, które dołączą do planu pilotażowego łańcucha blokowego opracowanego we współpracy z JICWEBS i FIDUCIA w celu zapewnienia przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej , zgodnie z komunikatem prasowym opublikowanym na portal firmowy.
W swoim ogłoszeniu JICWEBS wskazał, że pierwsi uczestnicy jego projektu pilotażowego ocenią, w jaki sposób technologia blockchain lub rozproszonej księgi głównej (DLT) może pomóc w rozwiązaniu problemów, takich jak kwestie zaufania, przejrzystości i nieefektywności przedstawione przez przemysł reklama cyfrowa
Polecane zdjęcie autorstwa geralt / pixabay.com
Dodaj komentarz