Yves Saint Laurent złożył różne wnioski o znak towarowy z aplikacjami w metaverse i Web3 . Luksusowa marka podąża drogą innych firm, takich jak: Gucci, Mercedes Benz czy Reebok.
Marka modowa YVES SAINT LAURENT złożyła wniosek o rejestrację znaku towarowego dla swojej nazwy i logo. Wnioski dotyczą planów dotyczących:
Nośniki wspierane przez NFT
Sklepy z wirtualnymi towarami
Wirtualny makijaż, kosmetyki i preparaty do pielęgnacji skóry
…i więcej!#NFTs #Metaverse #Web3 #YSL pic.twitter.com/RWdlDE8JRM— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) 17 stycznia 2023 r
Francuska luksusowa marka Yves Saint Laurent jako ostatnia dołączyła do grona firm i marek, które wydają się być zainteresowane podejściem do uniwersum Web3 . Marka złożyła wniosek o rejestrację znaku towarowego dla swojej nazwy i logo dotyczącego pól związanych z łańcuchem blokowym.
Jak wyjaśnił prawnik zajmujący się znakami towarowymi, Mike Kondoudis , Yves Saint Laurent złożyłby wniosek 12 stycznia przed Urzędem Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) . Firma byłaby zainteresowana oferowaniem produktów cyfrowych związanych z jej marką, takich jak między innymi: perfumy, makijaż, odzież i akcesoria . Te produkty cyfrowe mogą być używane w Metaverse lub w innych środowiskach cyfrowych, z którymi ta klasa zasobów jest kompatybilna.
Yves Saint Laurent myślałby również o stworzeniu zasobów cyfrowych zawierających ilustracje, tekst, muzykę i filmy związane z marką. Ta klasa aktywów byłaby uwierzytelniana za pomocą niezamiennych tokenów (NFT) . Wraz z włączeniem NFT marka zaczęłaby również oferować usługi sprzedaży online towarów wirtualnych, NFT można było uzyskać poprzez bezpośredni zakup lub za pośrednictwem popularnego systemu „ mystery box ” .
Na dzień 16 marca Yves Saint Laurent złożył już 3 wnioski o znak towarowy : nazwę „ Saint Laurent ”, znak słowny Yves Saint Laurent i tkane logo YSL . Firma złożyła wniosek klasy 42 w celu udostępnienia kolekcji NFT przeznaczonej do użytku w środowiskach metaverse i Web3. Jak dotąd marka nie wykazała zamiaru wprowadzenia na rynek produktu związanego z tymi dziedzinami.
Yves Saint Laurent dołączyłby do grona marek modowych i firm, które pracowałyby nad wprowadzeniem nowej gamy produktów w metaverse . Gucci złożył podobny wniosek w USPTO w czerwcu ubiegłego roku, podczas gdy niemiecka marka Reebok zrobiłaby to w listopadzie. Nie tylko marki modowe są zainteresowane obecnością w metaverse, Mercedes Benz pracuje również nad oferowaniem reprezentacji swoich samochodów w wirtualnym wszechświecie.
Kontynuuj czytanie o powodach, dla których ważne głosowanie MiCA zostało opóźnione, może ci się to wydać interesujące.
Źródło wiadomości: Bitcoin.es
Dodaj komentarz